Vyhľadať
Close this search box.
Vyhľadať
Close this search box.

Orchestra 7

Majte cestu vášho zákazníka vždy pod kontrolou. Ponúknite vašim klientom viacero možností, ako sa zaradiť do poradia. Či už formou SMS lístka, oskenovaním QR kódu, vytvorením on-line rezervácie na konkrétny deň a čas alebo klasickým vytlačením poradového lístka.

QR kód

Oskenovaním QR kódu sa zaradíte do poradia a vy tak môžete aktívne čakať mimo pobočky

Flexibilita

Orchestra 7 ponúka viacero modulov, z ktorých si vyberiete iba tie, ktoré vyhovujú práve vašim potrebám

SMS lístky

Zadaním svojho telefónneho čísla sa zaradíte do poradia, o ktorom ste informovaní pomocou SMS správy

Jedinečný a pohodlný spôsob riadenia toku klientov

Orchestra 7 je platforma, ktorá ročne obslúži viac ako 2 miliardy klientov. Sme hrdí, že môžeme byť partnerom spoločnosti Qmatic na Slovensku.

Čo vám ponúka Orchestra 7?

Využívajte len tie funkcionality, ktoré naozaj potrebujete.

Orchestra 7 je modulárna, bezpečná, škálovateľná a GDPR ready.

Systém Orchestra 7 sa dokáže časom prispôsobovať vašim aktuálnym požiadavkám.

Jednoduché a efektívne riadenie radov vo vašich pobočkách.

Platíte iba za službu a funkcionalitu, ktorú potrebujete.

Je možné ju meniť a prispôsobovať v závislosti od vašich potrieb.

Zákaznícky zážitok, prepojený s virtuálnou realitou.

Výhody Orchestra 7

Optimalizujte tok klientov, eliminujte počet čakacích radov a znížte čakaciu dobu. Doprajte svojim zákazníkom komfort.

Umožnite zákazníkom rezervovať si svoj termín stretnutia. Rovnomerne rozložte pracovné zaťaženie vašich zamestnancov na celý deň.

Dovoľte svojim zákazníkom čakať kdekoľvek pomocou ich mobilného telefónu. Zasielajte im SMS a e-mailové notifikácie o ich aktuálnom poradí.

Dostávajte informácie o aktuálnom dianí na pobočke. Využívajte široké štatistické dáta pre zlepšienie vašich služieb.

Spojte vašich zákazníkov a zamestnancov pomocou online videohovorov.

Zaznamenajte spätnú väzbu vašich zákazníkov v reálnom čase, vďaka ktorej môžete zlepšiť procesy na vašich pobočkách.

Mgr. Michal Augustín

Obchodný manažér pre digital signage a vyvolávacie systémy
Michal aktívne pomáha riešiť customer journey management a digital signage riešenia u našich klientov.

SSE

Klientské centrá Stredoslovenskej energetiky dostali nový digitálny nádych. Celý projekt zahŕňal rollout desiatich pobočiek kde sme dodali a nainštalovali okrem samotného vyvolávacieho systému aj obrazovky a nami vyvinuté pracoviskové displeje. Vďaka tejto inovácií sa zvýši komfort čakania zákazníkov, ktorých požiadavky budú môcť zamestnanci vybaviť rýchlejšie a efektívnejšie.

Read more

Dr. MAX

Nový koncept lekárne sa okrem našich vyvolávacích kioskov, LCD monitorov a LED pracoviskových displejov pýši aj dermo barom, odbornými vyšetreniami a viac než 6 000 produktami na jednom mieste.

Read more