Vyhľadať
Close this search box.
Vyhľadať
Close this search box.

Správa pracovného priestoru

Softvérové riešenie Meeting4Display vám umožní rezerváciu zasadacích a konferenčných miestností, pracovných stolov a parkovacích miest.

Flexibilita

Zarezervujte si zasadačku či pracovný stôl prostredníctvom e-mailu, webovej aplikácie alebo naskenovaním QR kódu

Služba Concierge

Prostredníctvom funkcie Concierge môžete zo zasadacej miestnosti ohlasovať požiadavky na občerstvenie priamo na vašu na recepciu

Kompatibilita

Pripojenie Meeting4Display k e-mailom vrátane Exchange, Office 365 a Google Kalendár (Google Workspace)

Prečo Meeting4Display?

Softvér je možné synchronizovať s Exchange, Office 365 alebo Google Workspace. Jeho ľahká a prispôsobiteľná infraštruktúra umožňuje jednoduchú rezerváciu pracovísk.
Nestrácajte čas hľadaním dostupného miesta, ktoré vyhovuje vašim potrebám. Zadajte svoje kritériá, zvoľte miesto a zarezervujte si ho!
Sledujte štatistiky rezervácií vďaka rozhraniu Meeting4Display a optimalizujte vaše pracovné priestory.

Využívajte Meeting4Display z počítača, mobilu, tabletu alebo na rezervačnej obrazovke umiestnenej na vchode do miestnosti.

Softvér Meeting4Display je
kompatibilný so všetkými hlavnými výrobcami LCD monitorov.

Čo vám ponúka Meeting4Display od QEX?

Smart Building a Smart Office

Meeting4Display je jedinečnou výhodou ak máte Smart Building alebo Smart Office.

Dotyková obrazovka

Umožnenie vyhľadávania a rezervácie pracovných priestorov na dotykovej rezervačnej obrazovke.

Digital Signage

Zobrazenie zoznamu nadchádzajúcich stretnutí, rozloženia miestností a stavu pracovných priestorov v reálnom čase.

Doplnok aplikácie Outlook

Vyhľadávanie miestnosti na základe požiadaviek alebo dostupného vybavenia priamo prostredníctvom e-mailového konta.

Flexibilná kancelária

Rezervujte si miestnosť alebo stôl prostredníctvom aplikácie, e-mailu alebo naskenovaním QR kódu.

Štatistika

Majte prehľad o vyťaženosti zasadacích miestností a pracovných stolov.

Mgr. Michal Augustín

Obchodný manažér pre digital signage a vyvolávacie systémy
Michal aktívne pomáha riešiť customer journey management a digital signage riešenia u našich klientov.

Dr. MAX

Nový koncept lekárne sa okrem našich vyvolávacích kioskov, LCD monitorov a LED pracoviskových displejov pýši aj demo barom, odbornými vyšetreniami a viac než 6 000 produktami na jednom mieste.

Read more

SPP

Pre klientov SPP sme zjednodušili čakanie na pobočke – vďaka nášmu vyvolávaciemu systému a možnosti online rezervácie šetríme ich čas. Tiež sme dodali Digital Signage v rôznych prevedeniach od tabletových až po lankové riešenia.

Read more