Vyhľadať
Close this search box.
Vyhľadať
Close this search box.

Orchestra 7

Majte cestu vášho zákazníka vždy pod kontrolou. Ponúknite vašim klientom viacero možností, ako sa zaradiť do poradia. Či už formou SMS lístka, oskenovaním QR kódu, vytvorením on-line rezervácie na konkrétny deň a čas alebo klasickým vytlačením poradového lístka.

QR kód

Oskenovaním QR kódu sa zaradíte do poradia a vy tak môžete aktívne čakať mimo pobočky

Flexibilita

Orchestra 7 ponúka viacero modulov, z ktorých si vyberiete iba tie, ktoré vyhovujú práve vašim potrebám

SMS lístky

Zadaním svojho telefónneho čísla sa zaradíte do poradia, o ktorom ste informovaní pomocou SMS správy

Jedinečný a pohodlný spôsob riadenia toku klientov

Orchestra 7 je platforma, ktorá ročne obslúži viac ako 2 miliardy klientov. Sme hrdí, že môžeme byť partnerom spoločnosti Qmatic na Slovensku.

Čo vám ponúka Orchestra 7?

Využívajte len tie funkcionality, ktoré naozaj potrebujete.

Orchestra 7 je modulárna, bezpečná, škálovateľná a GDPR ready.

Systém Orchestra 7 sa dokáže časom prispôsobovať vašim aktuálnym požiadavkám.

Jednoduché a efektívne riadenie radov vo vašich pobočkách.

Platíte iba za službu a funkcionalitu, ktorú potrebujete.

Je možné ju meniť a prispôsobovať v závislosti od vašich potrieb.

Zákaznícky zážitok, prepojený s virtuálnou realitou.

Výhody Orchestra 7

Optimalizujte tok klientov, eliminujte počet čakacích radov a znížte čakaciu dobu. Doprajte svojim zákazníkom komfort.

Umožnite zákazníkom rezervovať si svoj termín stretnutia. Rovnomerne rozložte pracovné zaťaženie vašich zamestnancov na celý deň.

Dovoľte svojim zákazníkom čakať kdekoľvek pomocou ich mobilného telefónu. Zasielajte im SMS a e-mailové notifikácie o ich aktuálnom poradí.

Dostávajte informácie o aktuálnom dianí na pobočke. Využívajte široké štatistické dáta pre zlepšienie vašich služieb.

Spojte vašich zákazníkov a zamestnancov pomocou online videohovorov.

Zaznamenajte spätnú väzbu vašich zákazníkov v reálnom čase, vďaka ktorej môžete zlepšiť procesy na vašich pobočkách.

Mgr. Michal Augustín

Obchodný manažér pre digital signage a vyvolávacie systémy
Michal aktívne pomáha riešiť customer journey management a digital signage riešenia u našich klientov.

SPP

Pre klientov SPP sme zjednodušili čakanie na pobočke – vďaka nášmu vyvolávaciemu systému a možnosti online rezervácie šetríme ich čas. Tiež sme dodali Digital Signage v rôznych prevedeniach od tabletových až po lankové riešenia.

Read more

VšZP

V rámci modernizácie VšZP sme pre novú pobočku v Nivy Centrum dodali vyvolávací systém a Digital Signage

Read more